Το δρομολόγιο της  BLUE STAR FERRIES για Κάρπαθο έχει καθορισθεί  ότι θα εκτελείται  μέχρι τέλος   Ιούνιου σε συνέχεια της άγονης Δωδεκανήσου με αναχώρηση από Πειραιά στις 15.00 κάθε Τρίτη και άφιξη στην Κάρπαθο την Τετάρτη 13.00. Σημαντικό μειονέκτημα η διάρκεια του ταξιδιού από τον Πειραιά που φτάνει τις 22 ώρες και ότι θα συμπίπτει και πάλι εν μέρει με το δρομολόγιο του ΠΡΕΒΕΛΗΣ όπως γινόταν όλο τον περασμένο χειμώνα.

Για την περίοδο του Καλοκαιριού δεν έχει καθορισθεί ακόμη από ποιο πλοίο και πως θα εκτελείται το εκτελείται το δρομολόγιο προς Κάρπαθο. Παράλληλα τα δρομολόγια του BLUE STAR 2 από Πειραιά για Ρόδο μέχρι τέλος Οκτωβρίου εκτελούνται και πάλι μέσω Θήρας- Κω.  Ίσως λοιπόν είναι ευκαιρία οι τοπικοί μας φορείς να κινητοποιηθούν άμεσα και να αξιώσουν την τροποποίηση του ενός από τα τρία αυτά δρομολόγια του BLUE STAR 2, κατά προτίμηση της Πέμπτης και να εκτελείται μέσω Καρπάθου αντί της Κω (Πειραιάς – Θήρα – Κάρπαθος – Ρόδος).

Η εκτέλεση του δρομολογίου, όπως προτείνεται παραπάνω, προβλέπεται στην προκήρυξη της άγονης γραμμής, ως εναλλακτικό, και με αυτό επιτυγχάνεται μείωση της διάρκειας του ταξιδιού Πειραιά- Κάρπαθος στις 11 ώρες, εξοικονόμηση 15 περίπου τόνους καυσίμων για την εταιρεία ανα δρομολόγιο, καλύτερη εξυπηρέτηση από κάθε άποψη των επιβατών, αποφεύγεται η σύμπτωση με τα δρομολόγια του ΠΡΕΒΕΛΗΣ και δίνεται δυνατότητα αυθημερόν εκφόρτωσης και επιστροφής των διακινουμένων από Πειραιά φορτηγών οχημάτων.

Η παράλειψη της Κω από το δρομολόγιο του BLUE STAR 2 της Πέμπτης δεν προβλέπεται να δημιουργήσει σημαντικό πρόβλημα στην εξυπηρέτηση της, αφού την ίδια μέρα στις 15.00 αποπλέει για Κάλυμνο – Κω το BLUE STAR PATMOS και η Κως εξυπηρετείται με 10 δρομολόγια την εβδομάδα έναντι τριών της Καρπάθου.

Δίκαιο είναι και η Κάρπαθος να εξυπηρετηθεί μια φορά την εβδομάδα, τουλάχιστον κατά την διάρκεια του καλοκαιριού, με ένα ανθρώπινο, εξπρές, δρομολόγιο έστω και αν χρειασθεί να μειωθούν τα δρομολόγια της Κω από δέκα (10) σε εννέα (9).

Είναι δίκαιο, ας γίνει και πράξη.