«Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Καρπάθου με θητεία από τις 04/01/2025 έως και τις 03/01/2026».
Α Π Ο Φ Α Σ Η 25 / 2025
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΡΠΑΘΟΥ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του Ν. 3584/2007 (ΦΕΚ Α’ 143/28.6.2007).
2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ Α’ 87/7.6.2010) περί τη
«Συγκρότηση Δήμων» όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
3. Τις διατάξεις του άρθρου 58 παρ. 1 του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ Α’ 87/7.6.2010) περί
«Αρμοδιότητες του Δημάρχου» όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
4. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ Α’ 87/7.6.2010) περί
«Αντιδημάρχων» όπως έχει τροποποιηθεί από το άρθρο 3 του Ν. 5056/2023
(ΦΕΚ Α’ 163/6.10.2023) και ισχύει.
5. Τις διατάξεις του άρθρου 33 του Ν. 4483/2017 (ΦΕΚ Α’ 107/31.07.2017) και
ειδικότερα της παρ. 1 σύμφωνα με την οποία «Η παρ. 1 του άρθρου 92 του Ν.
3852/2010, όπως αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 3 παρ. 3 του ν. 4051/2012
(Α’ 40) και τροποποιήθηκε με το άρθρο 9 της από 31.12.2012 Π.Ν.Π. (Α’ 256), που
κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 4147/2013 (Α’ 98), αντικαθίσταται ως εξής:
«Οι δήμαρχοι, οι αντιδήμαρχοι και οι πρόεδροι των Δημοτικών συμβουλίων
λαμβάνουν αντιμισθία, η οποία καταβάλλεται από το δήμο».
6. Τις διατάξεις του Ν. 4623/2019 (ΦΕΚ Α’ 134/09.08.2019).
7. Τις διατάξεις του Ν. 5056/2023 (ΦΕΚ Α’ 163/6.10.2023) και ειδικότερα το άρθρο
30 παρ. 2 αυτού.
8. Την με αρ. 15150/15-04-2014 Απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών με θέμα
«Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι ΟΤΑ της χώρας με το Ν.3852/2010», όπως
ισχύει.
9. Την υπ. αρ. 1333/110822/27.12.2023 Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών περί
ορισμού και αρμοδιότητες αντιδημάρχων.
10. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021
(Ελληνική Στατιστική Αρχή 2846/ Β4 – 461/21.04.2023) για τον Δήμο Καρπάθου,
σύμφωνα με τα οποία ο μόνιμος πληθυσμός του ανέρχεται στους 6.567
κατοίκους.
11. Το γεγονός ότι ο Δήμος Καρπάθου έχει δύο (2) Δημοτικές Ενότητες.
12. Το γεγονός ότι στο Δήμο μπορεί να ορισθούν, σύμφωνα με την ισχύουσα
νομοθεσία: πέντε (5) Αντιδήμαρχοι, στους οποίους θα παρέχεται αντιμισθία και
ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ στο ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Κάρπαθος, 03/01/2025
Αρ. πρωτ.: 111ΑΔΑ: Ψ565ΩΕ0-Π0Φ
[2]
δύο (2) Αντιδήμαρχοι, στους οποίους δεν θα παρέχεται αντιμισθία (άμισθοι)
σύμφωνα με τις διατάξεις την παρ.7 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 όπως
ισχύει.
13. Τον ισχύοντα Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Καρπάθου (ΦΕΚ
1322/τχ Β΄/23-04-2012) όπως ισχύει.
14. Την υπ. αρ. 04/2024 [ΑΔΑ: Ρ8ΖΖΩΕ0-ΥΓ0] Απόφαση Δημάρχου περί «Ορισμού
Αντιδημάρχων Δήμου Καρπάθου και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων» όπως αυτή
τροποποιήθηκε με την υπ. αρ. 420/2024 [ΑΔΑ: Ψ7ΒΚΩΕ0-ΜΝΨ] περί
«Τροποποίησης Απόφασης Δημάρχου με αριθμ. 04/2024 για τον Ορισμό
Αντιδημάρχων Δήμου Καρπάθου και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων» σύμφωνα με
την οποία η θητεία των οριζόμενων σε αυτή Αντιδημάρχων λήγει στις
04/01/2025.
15. Την ανάγκη επίτευξης συντονισμού κατά την άσκηση της δημοτικής διοίκησης
και του δημοτικού έργου γενικότερα.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Ορίζει ως Αντιδημάρχους του Δήμου Καρπάθου, με θητεία από τις 04/01/2025
έως και τις 03/01/2026, τους κάτωθι Δημοτικούς Συμβούλους:
1. Γαρεφαλάκης Ευστάθιος, ως Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και
Ανακύκλωσης, στον οποίο δεν παρέχεται αντιμισθία.
2. Δημάρχου Θεοχαρούλα, ως Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Υποδομών και
Χωροταξίας-Πολεοδομικής Οργάνωσης, στην οποία παρέχεται αντιμισθία.
3. Μανωλάκης Θεοδόσιος, ως Αντιδήμαρχος Ύδρευσης, Άρδευσης και
Αποχέτευσης, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία.
4. Μηλιός Αναστάσιος, ως Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Παιδείας και Δια Βίου
Μάθησης, στον οποία παρέχεται αντιμισθία.
5. Προικής Νικόλαος, ως Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, Αλληλεγγύης και
Δημόσιας Υγείας, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία.
6. Πρωτόπαπας Νικόλαος, ως Αντιδήμαρχος Διοίκησης, Οικονομικών, Οργάνωσης
και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, στον οποίο δεν παρέχεται αντιμισθία.
7. Σακέλλης Κομνηνός (Κοσμάς), ως Αντιδήμαρχος
Ευρωπαϊκών – Αναπτυξιακών Θεμάτων, Ενεργειακής Μετάβασης και
Επιχειρηματικότητας – Αδειοδοτήσεων, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία.
και μεταβιβάζει σε αυτούς τα εξής καθήκοντα και αρμοδιότητες, σύμφωνα με τον εν
ισχύ Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (O.E.Y.) του Δήμου:
(1) Στον Αντιδήμαρχο ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗ ΕΥΣΤΑΘΙΟ, στον οποίο δεν παρέχεται
αντιμισθία μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:ΑΔΑ: Ψ565ΩΕ0-Π0Φ
[3]
(α) την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των
λειτουργιών και αρμοδιοτήτων του Τμήματος Περιβάλλοντος της Διεύθυνσης
Τεχνικών Υπηρεσιών, Πολεοδομίας και Περιβάλλοντος, μεριμνώντας ιδίως για:
i. την αποτελεσματική λειτουργία του συστήματος αποκομιδής και μεταφοράς
απορριμμάτων, της χωριστής αποκομιδής και μεταφοράς των ανακυκλώσιμων
υλικών και την εξασφάλιση της καθαριότητας των κοινοχρήστων χώρων.
ii. τη διαρκή ανάπτυξη και διεύρυνση της ανακύκλωσης και εναλλακτικών μεθόδων
διαχείρισης των απορριμμάτων.
iii. την προστασία και αναβάθμιση του φυσικού περιβάλλοντος, με τη λήψη των
καταλλήλων μέτρων και τη ρύθμιση των σχετικών δραστηριοτήτων, καθώς και
για τη συντήρηση των χώρων πρασίνου.
(β) την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική οργάνωση, λειτουργία,
συντήρηση και εποπτεία των δημοτικών κοιμητηρίων.
(γ) την υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων, βεβαιώσεων, αδειών,
δικαιολογητικών και πιστοποιητικών – πλην δημοσίων συμβάσεων – που εκδίδονται
στο πλαίσιο των παραπάνω καθ’ ύλην ανατιθέμενων αρμοδιοτήτων, οι οποίες
περιγράφονται αναλυτικά στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου Καρπάθου.
(2) Στην Αντιδήμαρχο ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΘΕΟΧΑΡΟΥΛΑ, στην οποία παρέχεται αντιμισθία,
μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
(α) την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των
λειτουργιών και αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, Πολεοδομίας
και Περιβάλλοντος εξαιρουμένων των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Περιβάλλοντος
και του Τμήματος Ύδρευσης-Αποχέτευσης, μεριμνώντας ιδίως για:
i. τον αποτελεσματικό σχεδιασμό, προγραμματισμό, συντονισμό και
παρακολούθηση όλων των τεχνικών έργων του Δήμου, σύμφωνα με το εκάστοτε
εγκεκριμένο Τεχνικό Πρόγραμμα.
ii. την παρακολούθηση της σωστής συντήρησης των πάσης φύσεως υποδομών και
εγκαταστάσεων του Δήμου.
iii. το συντονισμό, σχεδιασμό και την προώθηση υλοποίησης έργων αναβάθμισης
των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων του Δήμου.
iv. τη ρύθμιση των θεμάτων που αφορούν θέματα συγκοινωνιών και κυκλοφορίας.
v. την ευθύνη για το σχεδιασμό, παρακολούθηση και υλοποίηση των έργων και
παρεμβάσεων συντήρησης, καθαρισμού και αναβάθμισης της οδοποιίας του
Δήμου.
(β) την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των
θεμάτων που αφορούν ζητήματα πολεοδομικού-χωροταξικού σχεδιασμού και
χρήσεων γης.
(γ) την υπογραφή όλων των εγγράφων, βεβαιώσεων, εισηγήσεων προς τα συλλογικά
όργανα διοίκησης κ.α. – πλην δημοσίων συμβάσεων – που εκδίδονται στο πλαίσιο των
παραπάνω καθ’ ύλην ανατιθέμενων αρμοδιοτήτων, οι οποίες περιγράφονται
αναλυτικά στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου Καρπάθου.ΑΔΑ: Ψ565ΩΕ0-Π0Φ
[4]
(3) Στον Αντιδήμαρχο ΜΑΝΩΛΑΚΗ ΘΕΟΔΟΣΙΟ, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία,
μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
(α) την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των
λειτουργιών και αρμοδιοτήτων του Τμήματος Ύδρευσης-Αποχέτευσης της
Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, Πολεοδομίας και Περιβάλλοντος, μεριμνώντας
ιδίως για:
i. την αποτελεσματική λειτουργία και συντήρηση του συστήματος και των δικτύων
α. ύδρευσης, β. άρδευσης και γ. αποχέτευσης.
ii. τη συνεργασία με τις συναρμόδιες υπηρεσίες και τους αντιδημάρχους αυτών για
την υλοποίηση των αναγκαίων έργων αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού των
εγκαταστάσεων/δικτύων Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης, για την
αποτελεσματική εφαρμογή των σχετικών κανονισμών οργάνωσης και
λειτουργίας και την ορθή τήρηση των διαδικασιών και παροχής στοιχείων που
σχετίζονται με την οικονομική λειτουργία των υπηρεσιών
Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης.
(β) την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας και εξυπηρέτησης της Γραμμής του Δημότη.
(γ) την υπογραφή όλων των εγγράφων, βεβαιώσεων, εισηγήσεων προς τα συλλογικά
όργανα διοίκησης κ.α. – πλην δημοσίων συμβάσεων – που εκδίδονται στο πλαίσιο
των παραπάνω καθ’ ύλην ανατιθέμενων αρμοδιοτήτων, οι οποίες περιγράφονται
αναλυτικά στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου Καρπάθου.
(4) Στον Αντιδήμαρχο ΜΗΛΙΟ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία,
μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
(α) την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των
λειτουργιών και αρμοδιοτήτων για θέματα Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, όπως
αυτές ασκούνται από το Αυτοτελές Γραφείο Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και
Πολιτισμού εξαιρουμένων των αρμοδιοτήτων για θέματα Προσχολικής Αγωγής και
Παιδικών/Βρεφονηπιακών Σταθμών.
(β) την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των
λειτουργιών και αρμοδιοτήτων για θέματα τουριστικής ανάπτυξης και προβολής.
(γ) την ευθύνη για την συντήρηση, λειτουργία και αναβάθμιση των δημοτικών
παιδικών χαρών και χώρων ψυχαγωγίας.
(δ) την υπογραφή όλων των εγγράφων, βεβαιώσεων, εισηγήσεων προς τα συλλογικά
όργανα διοίκησης κ.α. – πλην δημοσίων συμβάσεων – που εκδίδονται στο πλαίσιο
των παραπάνω καθ’ ύλην ανατιθέμενων αρμοδιοτήτων, οι οποίες περιγράφονται
αναλυτικά στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου Καρπάθου.
(5) Στον Αντιδήμαρχο ΠΡΟΙΚΗ ΝΙΚΟΛΑΟ, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία,
μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
(α) την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των
λειτουργιών και αρμοδιοτήτων για θέματα κοινωνικής πολιτικής και αλληλεγγύης,ΑΔΑ: Ψ565ΩΕ0-Π0Φ
[5]
όπως αυτές ασκούνται από το Αυτοτελές Γραφείο Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας
και Πολιτισμού συμπεριλαμβανομένων της εύρυθμης οργάνωσης και λειτουργίας
των δομών «Βοήθεια στο Σπίτι», «Κέντρο Κοινότητας» και «Κοινωνικό
Παντοπωλείο».
(β) το σχεδιασμό, παρακολούθηση και προώθηση όλων των έργων και δράσεων για
την προώθηση της προσβασιμότητας σε επίπεδο Δήμου.
(γ) την ευθύνη σχεδιασμού, συντονισμού, προώθησης και ανάπτυξης των δράσεων
προστασίας της δημόσιας υγείας στην περιοχή του Δήμου.
(δ) την υπογραφή όλων των εγγράφων, βεβαιώσεων, εισηγήσεων προς τα συλλογικά
όργανα διοίκησης κ.α. – πλην δημοσίων συμβάσεων – που εκδίδονται στο πλαίσιο
των παραπάνω καθ’ ύλην ανατιθέμενων αρμοδιοτήτων, οι οποίες περιγράφονται
αναλυτικά στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου Καρπάθου.
(6) Στον Αντιδήμαρχο ΠΡΩΤΟΠΑΠΑ ΝΙΚΟΛΑΟ, στον οποίο δεν παρέχεται αντιμισθία,
μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
(α) την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των
λειτουργιών και αρμοδιοτήτων: i) της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών
Υπηρεσιών, ii) του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης και
Πληροφορικής και iii) του Αυτοτελούς Γραφείου Διαφάνειας.
(β) την ευθύνη κατάρτισης, παρακολούθησης και επικαιροποίησης του στρατηγικού
και επιχειρησιακού σχεδιασμού του Δήμου.
(γ) την ευθύνη σχεδιασμού, παρακολούθησης και προώθησης όλων των έργων και
δράσεων ψηφιακού μετασχηματισμού του Δήμου.
(δ) την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση-ανάληψη υποχρέωσης όλων των
εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των
πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής
απόφασης ανάληψης υποχρέωσης.
(ε) την υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων, βεβαιώσεων, δικαιολογητικών,
προστίμων, εισηγήσεων προς τα συλλογικά όργανα διοίκησης και πιστοποιητικών
(όπως προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών) – πλην δημοσίων
συμβάσεων και βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας- που εκδίδονται στο πλαίσιο των
παραπάνω καθ’ ύλην ανατιθέμενων αρμοδιοτήτων και οι οποίες περιγράφονται
αναλυτικά στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου Καρπάθου.
(7) Στον Αντιδήμαρχο ΣΑΚΕΛΛΗ ΚΟΜΝΗΝΟ, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία,
μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:
(α) την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των
λειτουργιών και αρμοδιοτήτων του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής
Ανάπτυξης.
(β) την ευθύνη συντονισμού και παρακολούθησης των ευρωπαϊκών – αναπτυξιακών
θεμάτων που αφορούν το Δήμο και τη συνεργασία με τις συναρμόδιες υπηρεσίες καιΑΔΑ: Ψ565ΩΕ0-Π0Φ
[6]
τους αντιδημάρχους αυτών για το σχεδιασμό και την αξιοποίηση των αντίστοιχων
χρηματοδοτικών προγραμμάτων.
(γ) την ευθύνη διαχείρισης, συντονισμού, σχεδιασμού και προώθησης των έργων και
δράσεων για την εξοικονόμηση ενέργειας και την ενεργειακή μετάβαση του Δήμου
προς την κλιματική ουδετερότητα.
(δ) την ευθύνη διαχείρισης, εποπτείας και συντονισμού όλων των θεμάτων που
αφορούν την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, την προώθηση της απασχόλησης,
και της ρύθμισης των εμπορικών δραστηριοτήτων και αδειοδοτήσεων στην περιοχή
του Δήμου.
(ε) την ευθύνη διαχείρισης, εποπτείας και συντονισμού όλων των θεμάτων που
αφορούν την αγροτική παραγωγή και ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα στην
περιοχή του Δήμου.
(στ) την υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων, βεβαιώσεων, αδειών (π.χ.
κατάληψης κοινόχρηστων χώρων), δικαιολογητικών, προστίμων και πιστοποιητικών
– πλην δημοσίων συμβάσεων – που εκδίδονται στο πλαίσιο των παραπάνω καθ’ ύλην
ανατιθέμενων αρμοδιοτήτων και οι οποίες περιγράφονται αναλυτικά στον Ο.Ε.Υ. του
Δήμου Καρπάθου.
– Επισημαίνεται πως η διοίκηση, εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των κάτωθι
υπηρεσιακών μονάδων, ήτοι:
i. Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου,
ii. Αυτοτελές Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων,
iii. Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας,
iv. Νομική Υπηρεσία,
καθώς και:
v. οι καθ’ ύλην αρμοδιότητες που αφορούν: α. τη λειτουργία του γραφείου
κίνησης οχημάτων και μηχανημάτων έργου και β. τον τομέα αθλητικών
θεμάτων
vi. οι κατά τόπον αρμοδιότητες για τις Δημοτικές Ενότητες Καρπάθου και
Ολύμπου και
vii. οι αρμοδιότητες της παρ. 1, εδαφ. α’, β΄, γ, δ’, στ’, ζ’, θ’, η’ (μόνο σε ότι αφορά
την έκδοση των βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας) και ι’ του άρθρου 58 του
Ν.3852/2010 όπως ισχύει,
θα ασκούνται από τον ίδιο το Δήμαρχο κ. Μιχαήλ Φελλουζή ή το νόμιμο αναπληρωτή
του.
Β. Σε ότι αφορά την αναπλήρωση των Αντιδημάρχων κατά την άσκηση των
αρμοδιοτήτων/καθηκόντων τους, σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος τους,
ισχύουν τα εξής:
1. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου Πρωτόπαπα
Νικόλαου, τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες του, θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Μηλιός
Αναστάσιος.ΑΔΑ: Ψ565ΩΕ0-Π0Φ
[7]
2. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου Μηλιού Αναστάσιου
τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες του, θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Πρωτόπαπας
Νικόλαος.
3. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου Μανωλάκη
Θεοδόσιου τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες του, θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος
Γαρεφαλάκης Ευστάθιος.
4. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος της Αντιδημάρχου Δημάρχου
Θεοχαρούλα, τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες της θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος
Μανωλάκης Θεοδόσιος.
5. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου Προική Νικόλαου,
τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες του θα ασκεί η Αντιδήμαρχος Δημάρχου
Θεοχαρούλα.
6. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου Γαρεφαλάκη
Ευστάθιου, τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες του θα ασκεί η Αντιδήμαρχος
Δημάρχου Θεοχαρούλα.
7. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου Σακέλλη Κομνηνού
(Κοσμά) τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος ο
Αντιδήμαρχος Πρωτόπαπας Νικόλαος.
Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος και των ανωτέρω οριζόμενων αναπληρωτών
τις ανατιθέμενες αρμοδιότητες θα τις ασκεί ο ίδιος ο Δήμαρχος ή ο νόμιμος
αναπληρωτής του.
Β. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο
Αντιδήμαρχος Πρωτόπαπας Νικόλαος και όταν και αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα
καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο Μανωλάκη Θεοδόσιο.
Γ. Οι ανωτέρω οριζόμενοι Αντιδήμαρχοι, στο πλαίσιο άσκησης των καθηκόντων τους
οφείλουν να:
– συνεργάζονται με το Δήμαρχο και τους εντεταλμένους δημοτικούς
συμβούλους για την επίτευξη των κοινών στόχων.
– ασκούν εποπτεία στο έργο των δημοτικών υπηρεσιών που έχουν την ευθύνη
ανά τομέα δράσης και να συνεργάζονται με τα αρμόδια υπηρεσιακά στελέχη
για την υλοποίηση της δημοτικής πολιτικής και των αποφάσεων των
συλλογικών οργάνων (Δημοτικό Συμβούλιο, Επιτροπές, κ.α.).
– φροντίζουν για την έγκαιρη προετοιμασία και ένταξη θεμάτων/εισηγήσεων
στην ημερήσια διάταξη των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου και της
Δημοτικής Επιτροπής, τα οποία και εισηγούνται.
– οργανώνουν συσκέψεις για τον καλύτερο συντονισμό των δράσεων και
τομέων που εποπτεύουν.
-ενημερώνουν τους πολίτες σε αιτήματά τους και προωθούν την επίλυση των
προβλημάτων τους.ΑΔΑ: Ψ565ΩΕ0-Π0Φ
[8]
Δ. Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να
εκλεγούν ή να είναι μέλη του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου.
Ε. Η ανάκληση ορισμού των Αντιδημάρχων είναι δυνατή με απόφαση του Δημάρχου
οποτεδήποτε σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 59 παρ.4 του Ν.3852/2010 όπως
τροποποιήθηκε από το άρθρο 3 του Ν.5056/2023 και ισχύει.
ΣΤ. Οι άμισθοι Αντιδήμαρχοι δεν δικαιούνται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης
οικονομικής απολαβής.
Ζ. Η παρούσα απόφαση να αναρτηθεί στο πρόγραμμα «Διαύγεια» καθώς στην
ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΡΠΑΘΟΥ
ΜΙΧΑΗΛ Κ. ΦΕΛΛΟΥΖΗΣ
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ (για ενημέρωση):
I. Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ:
i. Γρ. Δημάρχου
ii. Οριζόμενοι Αντιδήμαρχοι
iii. Γενικός Γραμματέας
iv. Δ/νσεις & Τμήματα Δήμου Καρπάθου