Πολύ ικανοποιητικά εξελίχθηκε η φετινή τουριστική σεζόν στο νησί της Καρπάθου, όπως δήλωσε στον Real Voice 99.5 και την Νατάσα Παμπρή στην εκπομπή “Μαζί στις 10”, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Καρπάθου, Αναστάσιος Μηλιός.

Ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος πρόσθεσε ότι το φετινό καλοκαίρι ο κύριος όγκος που δέχτηκε το νησί ήταν από την ιταλική αγορά και ακολούθως την ολλανδική, την αυστριακή και την σκανδιναβική αγορά.

«Δεν θέλουμε να γίνουμε Ρόδος, με την καλή έννοια, αλλά να διατηρήσουμε την αυθεντικότητα μας ως προορισμός Γιατί η Κάρπαθος άλλωστε διαθέτει μόλις 10.000 κλίνες», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Καρπάθου, Αναστάσιος Μηλιός.

Ο κ. Μηλιός ευχαρίστησε ιδιαιτέρως την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και προσωπικά τον Περιφερειάρχη Γιώργο Χατζημάρκο για την πολύ καλή συνεργασία, αλλά και το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου. «Θέλουμε να δουλέψουμε και σε συγκεκριμένες αγορές όπως η γερμανική που εκεί “πονάμε”, να δούμε και το κομμάτι των συγκοινωνιών, ενώ θα δώσουμε και έμφαση στην γαστρονομία γιατί έχουμε στοιχεία αυθεντικότητας», είπε επιπρόσθετα.

Επισήμανε ότι η Κάρπαθος είναι ένας προορισμός για εναλλακτικές δραστηριότητες, όπως πεζοπορία, αναρρίχηση, αγώνες δρόμου (Karpathos Run), windsurfing και καταδύσεις, σημειώνοντας ότι είναι ιδανική επιλογή για τους μήνες χαμηλής τουριστικής κίνησης, ενώ έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο γαστρονομικό πλούτο του νησιού.

Ο Δήμος Καρπάθου συμμετείχε προσφάτως στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «TTG TRAVEL EXPERIENCE» στο Ρίμινι της Ιταλίας.

Η αποστολή πραγματοποίησε έναν εντατικό κύκλο πάνω από τριάντα συναντήσεων, στοχεύοντας στην ανάδειξη της Καρπάθου ως προορισμού για ειδικές μορφές τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Έγιναν συναντήσεις με εκπροσώπους επτά αεροπορικών εταιρειών, συζητήσεις με νέα πρακτορεία αλλά παράλληλα με πρακτορεία που ήδη δραστηριοποιούνται στην Κάρπαθο για καλύτερη συνεργασία, καθώς και συζητήσεις με εταιρείες μάρκετινγκ, εκδόσεων και ψηφιακού μάρκετινγκ για την ενίσχυση του προορισμού.

Φέτος, ο Δήμος πρωτοτύπησε, επιλέγοντας οικολογικά δώρα από ανακυκλώσιμα υλικά, όπως τσάντες, στυλό και σημειωματάρια, ενσωματώνοντας παράλληλα σύγχρονες τεχνολογίες NFC και QR codes για άμεση πληροφόρηση. Αυτή η καινοτόμος προσέγγιση τράβηξε τις εντυπώσεις των εκθετών, τονίζοντας τη δέσμευση της Καρπάθου για αειφόρο και τεχνολογικά προηγμένο τουρισμό.

Τέλος, ο Αντιδήμαρχος πρόσθεσε ότι τον προσεχή Μάιο θα διεξαχθεί στο νησί διαγωνισμός μαγειρικής και ήδη είναι σε συνεννόηση με εταιρεία παραγωγής για τα γυρίσματα -για την αγορά της Γερμανίας- ενώ τον Σεπτέμβριο του 2025 θα διεξαχθεί στο νησί το 3ο Γαστρονομικό Φεστιβάλ Καρπάθου, με τη συμμετοχή ντόπιων παραγωγών, ακόμη πιο βελτιωμένο.