Με αύξηση των αφίξεων ολοκληρώθηκε τουριστικά ο Αύγουστος για το δεύτερο μεγαλύτερο νησί των Δωδεκανήσων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΥΠΑ οι συνολικές αεροπορικές αφίξεις ανήλθαν στις 32.166 σημειώνοντας αύξηση κατά 6,12%.

Οι αγορές προέλευσης των επιβατών ήταν η Ιταλία με ποσοστό 27,59% επί του συνόλου αφίξεων, η Ελλάδα με 21,24%, η Ολλανδία με 12,06%, η Αυστρία με 9,65%, η Σουηδία με 6,2% η Δανία με 5,9%, το Ισραήλ με 3,23%, η Νορβηγία με 3,16%, η Σλόβενία με 2,64%, η Ουγγαρία με 2,55%, η Γερμανία με 2,12%, η Τσεχία με 1,99% και η Φινλανδία με 1,67%.

Ενδεικτικό των προκλήσεων της φετινής τουριστικής περιόδου είναι τα συμπεράσματα του Δελτίου Οικονομικών εξελίξεων της ALPHA Bank που υπογραμμίζει πως «οι μέχρι τώρα επιδόσεις προδιαγράφουν μια καλή χρονιά για τον Ελληνικό τουρισμό το 2024, ωστόσο, υπάρχει και ένα ανησυχητικό στοιχείο.

Για τρίτη διαδοχική χρονιά η μέση δαπάνη ανά ταξίδι των μη κατοίκων στην Ελλάδα εξακολουθεί να βρίσκεται σε πτωτική πορεία. Συγκεκριμένα, από τα 681,3 ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021, μειώθηκε σταδιακά σε 570,7 ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2024. Δηλαδή, η μείωση ανέρχεται σε 110,6 ευρώ ανά ταξίδι».

Ο Δήμος Καρπάθου συνεχίζει συστηματικά τις στοχευμένες προσπάθειες προβολής του προορισμού σε Ελλάδα και εξωτερικό. Από την αρχή του έτους οι ενέργειες που έχει υλοποιήσει ο Δήμος σκοπό έχουν την ενίσχυση της δημοσιότητας και των δεσμών του προορισμού με τις αγορές της Ολλανδίας, της Σουηδίας, της Δανίας, της Νορβηγίας, της Ιταλίας, της Αυστρίας, της Γερμανίας κλπ.

Στο τρέχον διάστημα, την Κάρπαθο έχει επισκεφτεί τηλεοπτικό συνεργείο του δημοφιλούς Γερμανικού τηλεοπτικού δικτύου Marco Polo TV μετά από πρόσκληση και προγραμματισμό του Δήμου προκειμένου να πραγματοποιήσουν γυρίσματα για να αναδείξουν το απαράμιλλο φυσικό κάλλος, την αυθεντικότητα, τα γραφικά χωριά, τη γαστρονομία, τις δραστηριότητες και την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών.

To Marco Polo TV είναι καθιερωμένος τηλεοπτικός σταθμός της Γερμανίας με ταξιδιωτικό περιεχόμενο, εκπέμπει 24 ώρες το 24ωρο και προσεγγίζει μέσω εκπομπών, στρατηγικών συμμαχιών και καναλιών έως 22.000.000 τηλεθεατές σε Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Ευρώπη και άλλες αγορές. Το Marco Polo TV διαθέτει επίσης μεγάλες συνεργασίες με διανομείς και δίκτυα όπως Deutsche Telekom, Magenta, Astra, Swisscom, Quickline, Astra, SRF, Lufthansa, dpa, Bon Gusto, Vodafone, Rakuten TV, Amazon, YouTube, κλπ με αποτέλεσμα το υλικό να προωθείται σε ένα κοινό πολλών εκατομμυρίων τηλεθεατών διεθνώς.

Επιπλέον μέχρι σήμερα τα δημοσιεύματα και οι αναφορές προς όφελος τη Καρπάθου σε περιφερειακά, θεματικά και εθνικά ΜΜΕ της Ελλάδας όπως για παράδειγμα Πρώτο Θέμα, ΣΚΑΙ, In.gr, Newsbeast, CNN.gr, Οικονομικός Ταχυδρόμος, News.gr, Jenny.gr, Newsit, Έθνος, ΕΡΤ, Newsit, Athens Voice, Newsbomb, Enikonomia, Newmoney του Πρώτου Θέματος, Enikonomia, MoneyReview της Καθημερινής, GrTimes, News.gr, Insider, Newpost, Αθήνα984, Το Ποντίκι, Eirinika, έχουν ξεπεράσει τα 460.