Ο Σύλλογος Διδασκόντων του ΓΕΛ Απερίου Καρπάθου και η Διευθύντρια Σταυρούλα Τριανταφύλλου συγχαίρει τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας που εισήχθησαν στα Πανεπιστήμια της χώρας και τους εύχεται καλή σταδιοδρομία!

Μια πολύ μεγάλη επιτυχία με 17 μαθητές/τριες να εισάγονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και με πολύ καλή σειρά. Μάλιστα, δύο από τις μαθήτριες μας εισάγονται στη 4η θέση (Ειρήνη Σπανομανώλη στο ΕΜΠ και η Κλεομένη Ταξιαρχούλα Νικητιάδη στο ΕΚΠΑ)!

Συγχαρητήρια στον μεγάλο μόχθο όλων!

Ανέβασαν πολύ ψηλά το δημόσιο σχολείο παρά τις δυσκολίες και τις αντιξοότητες ενός σχολείου στην παραμεθόριο, ειδικά όταν ένα μάθημα, όπως το σχέδιο, εξεταζόμενο πανελλαδικά δε διδάσκεται.

Το κενό αναπληρώθηκε με πολλά ταξίδια στην Αθήνα για το φροντιστήριο που δεν υπήρχε στο νησί.

Ένα πολύ σημαντικό ταξίδι αρχίζει λοιπόν και ευχόμαστε ολόψυχα αυτό να είναι γεμάτο γνώση, φιλία και δημιουργικότητα. Είμαστε σίγουροι ότι, για όλα τα παιδιά, οι νέοι δρόμοι που ανοίγονται θα έχουν γνώμονα την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο, το σεβασμό στο δημόσιο συμφέρον, τις αξίες της συνεργασίας και της αλληλεγγύης! Είμαστε πολύ περήφανοι για όλες και όλους καθώς και για τη στήριξη των οικογενειών στον αγώνα των παιδιών τους για μάθηση και πρόοδο!

Μερικές σκέψεις από τις μαθήτριες μας

  1. «Ένας δύσβατος μαραθώνιος που απαιτεί ψυχικό σθένος, επιμονή, στοχοπροσήλωση και ψυχραιμία έφτασε στο τέλος του, σε ένα αίσιο τέλος. Το τελικό αποτέλεσμα είναι το επιστέγασμα της μεθοδευμένης προσπάθειας πολλών ετών, που δικαιώνεται, ανοίγοντάς μου το δρόμο για το Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Οφείλω να εκφράσω τις θερμότερες ευχαριστίες μου στους αρωγούς και συνοδοιπόρους του δικού μου -ιδιαίτερα αγχωτικού- αγώνα, την οικογένεια και τους καθηγητές μου, σχολείου και φροντιστηρίου. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!» Ειρήνη Σπανομανώλη, Αριθμός επιτυχίας 4. Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΕΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
  2. «Τα αποτελέσματα των εξετάσεων ήταν μια μεγάλη ικανοποίηση για μένα, καθώς κατόρθωσα να πετύχω το στόχο μου και θα φοιτήσω στη σχολή που επιθυμούσα. Νιώθω πολύ τυχερή που είχα συνοδοιπόρους και συμπαραστάτες σ’ αυτή μου την προσπάθεια, την οικογένειά μου και τους καθηγητές μου που με βοήθησαν έμπρακτα  καθ’όλη τη διάρκεια της χρονιάς και πίστεψαν σε μένα. Τους ευχαριστώ πολύ όλους!» Κλεομένη-Ταξιαρχούλα Νικητιάδη, Αριθμός επιτυχίας 4. Επιστημών της προσχολικής αγωγής και εκπαιδευτικού σχεδιασμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
  3. «Ένα απαιτητικό ταξίδι έφτασε στο τέλος του! Ένα ταξίδι, μέσω του οποίου αποδεικνύεται ότι μια μακροχρόνια προσπάθεια κρίνεται στα όρια μιας τρίωρης εξέτασης, ώστε τελικά να δικαιωθούμε (ή και όχι). Αξίζουν ένα μεγάλο ευχαριστώ όλοι όσοι με στήριξαν στο εγχείρημα αυτό- οικογένεια, σχολείο, φροντιστές- και εύχομαι καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά!» Μαρία Τσαμπουνιεράκη, Οδοντιατρικής Αθηνών (ΕΚΠΑ)
  4. «Οι πανελλήνιες εξετάσεις ως διαδικασία δεν έχουν μια απόλυτη και μοναδική ερμηνεία. Δυστυχώς, καλούμαστε να κριθούμε μέσα σε 12 συνολικά ώρες για την δουλειά περίπου 2 χρόνων, γεγονός που δεν εγγυάται την βέβαιη τυπική “επιτυχία”. Για τον λόγο αυτό, το αποτέλεσμα δεν εξαρτάται μόνο από το λεγόμενο “μεθοδικό διάβασμα” ή τη “θυσία” των κοινωνικών συναναστροφών. Κυρίως εξαρτάται από την επίδειξη πειθαρχίας, συνέπειας και ψυχραιμίας-σε όλη τη διάρκεια- με τις οποίες λιγοστοί μας εφοδίασαν στα σχολικά χρόνια, αλλά και από ανθρώπους με ουσιαστικό ενδιαφέρον για την πορεία μας, που βίωσαν κάθε βήμα, μαζί μας. Ο συνδυασμός όλων αυτών και η τελική περάτωση του στόχου με ικανοποίησε ιδιαίτερα, παρά τις δεδομένες δυσκολίες. ανοίγοντάς μου έναν από τους δρόμους της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης», Άννα Λαγωνικού. Ιατρικής Αλεξανδρούπολη (ΔΠΘ)