Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος διδασκόντων του ΕΠΑΛ Καρπάθου θα ήθελαν να εκφράσουν τα θερμά τους συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές του που ολοκλήρωσαν την πορεία τους στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση συμμετέχοντας στην επίπονη διαδικασία των Πανελλήνιων Εξετάσεων.  

Σε αυτούς που δεν κατάφεραν να επιτύχουν τους στόχους που είχαν θέσει θέλουμε να τους υπενθυμίσουμε ότι εμείς πιστεύουμε σε αυτούς και είμαστε σίγουροι ότι με υπομονή, επιμονή και θάρρος θα αδράξουν τις ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν μπροστά τους. Η μη επίτευξη ενός στόχου δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση ένδειξη αποτυχίας αλλά αφορμή για μια νέα προσπάθεια.

Στους επιτυχόντες μαθητές Χωρατατζή Μιχάλη και Γκέλου Μαρία, οι οποίοι με ισχυρή θέληση, επιμονή, κόπο και θυσίες άνοιξαν και επίσημα πλέον τον δρόμο για την είσοδο τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, αξίζουν αναμφίβολα τα θερμότερα συγχαρητήρια μας καθώς και οι καλύτερες ευχές μας για την περαιτέρω πρόοδο και επιτυχία στο νέο όμορφο κεφάλαιο που ανοίγεται στην ζωή τους ως ακαδημαϊκοί πλέον πολίτες.

Ξεχωριστά σημαντική και άξια συγχαρητηρίων στην προσπάθεια των μαθητών, είναι βέβαια η συνδρομή των εκπαιδευτικών, αλλά και η συμβολή των οικογενειών τους όλο το προηγούμενο διάστημα, συμπαραστάτες και κοινωνοί στον αγώνα τους. Αναμφίβολα όμως η επιτυχία τους είναι προσωπική, καθώς είναι αποτέλεσμα της δικής τους εργασίας και συνιστά επιβράβευση της πολύχρονης προσπάθειας τους για την κατάκτηση της γνώσης.

Θεωρούμε όμως ότι το μέγεθος της επιτυχίας τους αποκτά άλλη διάσταση αν σκεφτούμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες διαγωνίστηκαν και για αυτό δεν είναι δυνατόν να περιοριστούμε σε μια γενικόλογη συγχαρητήρια ευχή αλλά είναι απαραίτητο να εκφράσουμε την υπερηφάνεια που νιώθουμε αναφερόμενοι σε κάθε μαθητή ξεχωριστά.

Ο Χωρατατζής Μιχάλης του Ευάγγελου ήρθε στο σχολείο μας στην Β΄ τάξη του Λυκείου προερχόμενος από ένα Ιδιωτικό σχολείο της Αθήνας και κλήθηκε να προσαρμοστεί σε ένα τελείως διαφορετικό εκπαιδευτικό περιβάλλον όπου οι μαθητές στεγάζονται σε αίθουσες Προκάτ, το μάθημα διεξάγεται υπό το φως της λάμπας και το διάλειμμα υπό το φως των προβολέων.

Παρόλα αυτά με επιμονή και ζήλο κατάφερε να επιτύχει μια θαυμαστή επίδοση 16660 μορίων (Μαθηματικά 12,4 – Ν. Ελληνικά 13,6 – Προγραμματισμός 19,4 – Δίκτυα Υπολογιστών 18,8) και άνοιξε τον δρόμο για την εισαγωγή του σε Πανεπιστήμια στον τομέα της Πληροφορικής που επιθυμεί.

Η Γκέλου Μαρία του Γεωργίου αποτελεί ίσως την μεγαλύτερη διαχρονικά επιτυχία του ΕΠΑΛ Καρπάθου, σε επίπεδο μαθητικών επιδόσεων, καθώς επέτυχε την εξωπραγματική, για τα μέχρι τώρα δεδομένα λειτουργίας του σχολείου, επίδοση των 18300 μορίων (Μαθηματικά 19,7 – Ν. Ελληνικά 15,9 – Ηλεκτροτεχνία 17,8 – Ηλεκτρικές Μηχανές 18,4). Επίδοση που λαμβάνοντας υπόψη τις περσινές βάσεις των Σχολών (δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί οι νέες) την εισάγει αν το επιθυμεί στην υψηλότερη δυνατή βαθμολογικά σχολή του Τομέα Ηλεκτρολογίας, την σχολή των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ).

Αισθανόμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για την Μαρία καθώς ανήκει στην γενιά των μαθητών που πέρασαν όλη την διαδρομή τους στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Γυμνάσιο – Λύκειο) φοιτώντας σε απογευματινή – νυχτερινή βάρδια μαθημάτων λόγω των κτιριακών προβλημάτων του Γυμνασίου Πηγαδίων και ΕΠΑΛ Καρπάθου..

Ανήκει στην γενιά των μαθητών που έχουν φοιτήσει ως παιδιά κατώτερου θεού σε αντίξοες σχολικές συνθήκες.

Ανήκει στην γενιά των μαθητών που επέλεξαν συνειδητά την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, την εποχή που οι περισσότεροι στο νησί επέλεγαν την Γενική Εκπαίδευση για να είναι σε κανονικό κτίριο και σε πρωινή βάρδια λειτουργίας και δικαιώθηκε για αυτό.

Ανήκει στην γενιά των μαθητών που στήριξαν την λειτουργία του σχολείου και έδωσαν στην Εκπαίδευση του νησιού περισσότερα από ότι πήραν.

Ο Μιχάλης και η Μαρία, όπως και οι επιτυχόντες των προηγούμενων χρόνων, αποτελούν το καλύτερο παράδειγμα για τους επόμενους αποδεικνύοντας ότι οι μαθητές μπορούν να είναι μαχητές και με θέληση, ζήλο, υπομονή, επιμονή και πίστη στις δυνατότητες τους μπορούν να υπερπιδήσουν όλα τα συγκυριακά εμπόδια που η ζωή θα τους φέρει.

Τους ευχόμαστε να απολαύσουν στο έπακρο το νέο συναρπαστικό ταξίδι στη γνώση, το οποίο ας αποτελέσει την αρχή, μόνο, για μια ξεχωριστή πορεία με συνεχή πρόοδο.