Στο πλαίσιο του τριετούς ολοκληρωμένου Στρατηγικού Σχεδίου Ανάπτυξης Τουρισμού και της συνεργασίας με τη Marketing Greece, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συνεχίζει να υλοποιεί ενέργειες δημοσιότητας και ψηφιακής προβολής για την προώθηση προορισμών της, με μεγάλης έκτασης αφιερώματα σε κορυφαία Μέσα του εξωτερικού και ένα ισχυρό ψηφιακό αποτύπωμα.

chloe

Για την περίοδο Ιουλίου – Αυγούστου, δημοφιλή και υψηλής αναγνωσιμότητας έντυπα και ηλεκτρονικά Mέσα,από καίριες ευρωπαϊκές αγορές όπως Γαλλία, Αγγλία, Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία, επισκέφτηκαν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και μόνο τον Ιούλιο πάνω από 10 προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου, και αποκάλυψαν μέσα από εκτενή αφιερώματα και ρεπορτάζ, τη μοναδικότητα των νησιών, αναδεικνύοντας τις ιδιαίτερες ομορφιές τους.

condenast

Με παρουσία δημοσιευμάτων, που μόνο για το μήνα Αύγουστο ξεπέρασαν τα 15, σε κορυφαία έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα με μηνιαία κυκλοφορία 2.225.750 και 26.914.000 μοναδικούς επισκέπτες αντίστοιχα και σε blog sυψηλής αναγνωσιμότητας, οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου αποτελούν ένα από τα κύρια θέματα της ύλης τους. Ταυτόχρονα, τα socialmedia κατακλύζονται από εικόνες διεθνών travelbloggers και διασημοτήτων, με συνολικό reachσε Facebook, Twitter, Instagram, YouTubeκαι Snapchat πάνω από 2.300.000, οι οποίοι επισκέπτονται τους προορισμούς Νοτίου Αιγαίου και μοιράζονται τις εμπειρίες τους με εκατομμύρια χρήστες.

vanityfair

Παραδειγμα το Conde Nast Traveller,UK και το Vanity Fair.it αποκαλούν την Πάτμο και την Κάρπαθο «επίγειο παράδεισο» και «ησυχαστήριο με μεσογειακό αέρα», αντίστοιχα, ενώ το άρθρο της αυστριακής εφημερίδας KURIER, αποκαλύπτει την ξεχωριστή εμπειρία του island-hopping και το παρουσιάζει ως την ιδανική μορφή διακοπών.

misseverywhere

Παράλληλα διοργανώθηκε μια σειρά από ταξίδια με προσκεκλημένους διασημότητες του εξωτερικού, οι οποίοι δεν παρέλειψαν να μοιραστούν την εμπειρία τους αλλά και χαρακτηριστικές εικόνες των προορισμών που επισκέφτηκαν στα προσωπικά τους μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

guardian

Επιπρόσθετα, πλήθος ισχυρών διαμορφωτών ψηφιακής γνώμης, επισκέφτηκαν τον Αύγουστο τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου τροφοδοτώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με στιγμές, τοπικές συνήθειες και εικόνες, κάνοντας κοινωνούς της εμπειρίας τους, τα εκατομμύρια κοινού τους. Μέσα από την καινοτόμα πλατφόρμα προώθησης storytelling ταξιδιωτικών εμπειριών “Blogtrotters” της Marketing Greece και το εργαλείο μέτρησης “The Blog trotters Sensometer”, που μετρά τα social media page impressions των digital influencersκαι που μέχρι τώρα απαριθμεί περισσότερα από 91.000.000 impressions, αποτελεί απόδειξη του υψηλού ενδιαφέροντος προς τους ελληνικούς προορισμούς και ειδικότερα προς τους προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου. Οι INTHEFROW, MATIAMU, MISSEVERYWHERE,CHLOE, EMILYLUXTONTRAVELS είναι μερικοί από τους bloggers που αποκάλυψαν μέσα από τις αναρτήσεις τους στα socialmedia αλλά και από τα blogs/vlogs τους, τους κρυμμένους θησαυρούς του Νοτίου Αιγαίου.

kurier

Ταυτόχρονα, οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου αποτέλεσαν σημαντική ενότητα της προώθησης της ψηφιακής πλατφόρμας Discovergreece.com και του οικοσυστήματός της. Οι προορισμοί των Κυκλάδων και Δωδεκανήσων συγκέντρωσαν πάνω από 92.000 pageviews το μήνα Αύγουστο ενώ προσωπικότητες από το χώρο των γραμμάτων και των τεχνών, «φωτογραφίζουν» στο blog του Discovergreece.com, “MyViewofGreece”, τις δικές τους στιγμές σε έναν αγαπημένο τους αιγαιοπελαγίτικο προορισμό.

intro

Τέλος, στο πλαίσιο της προώθησης των προορισμών της Περιφέρειας αναπτύχθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του DiscoverGreece, online διαγωνισμοί και αναρτήσεις με πλούσιο περιεχόμενο σε μία ψηφιακή κοινότητα με πάνω από 330.000 engagement και συνολικό reach πάνω από 4.900.000, με στόχο την ανάδειξη μοναδικών στιγμών και την εμπλοκή του κοινού στη διάδοση των μηνυμάτων της.

m-papavasiliou

Για τα αποτελέσματα της στρατηγικής φιλοξενίας δημοσιογραφικών αποστολών και bloggers σε Δωδεκάνησα και Κυκλάδες η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μαριέτα Παπαβασιλείου δήλωσε:

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και η Διεύθυνση Τουρισμού με σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας μέσα από το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διεθνή ΜΜΕ με μεγάλη επιρροή, προβάλουν συστηματικά και στοχευμένα την τουριστική εικόνα, τον πλούτο, τις ομορφιές και τη μοναδικότητα των προορισμών των νησιών των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου. Με συνέπεια στο τριετές στρατηγικό πλάνο τουριστικής προβολής που εκπονήσαμε σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου πέρασε στην ψηφιακή εποχή και εφαρμόζει καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της τουριστικής φήμης του τόπου μας και την τόνωση της επισκεψιμότητας.

‘Ήδη τα αποτελέσματα αυτού του προγράμματος είναι εντυπωσιακά. Πλήθος δημοσιευμάτων σε κορυφαία έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ μόνο την περίοδο Ιουλίου-Αυγούστου προέβαλλαν τα νησιά μας σε ένα κοινό που ξεπερνά τα 26 εκατομμύρια!  

Συνεχίζουμε δυναμικά την ίδια στρατηγική, καθώς μία σειρά από σημαντικές αποστολές διοργανώνονται τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο με έμφαση στα μεγαλύτερα νησιά, τα οποία μπορούν να υποστηρίξουν το concept του “Island Break” για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου”.