Παρά το κόστος, τα ταξίδια είναι στην κορυφή της λίστας επιθυμιών των Αμερικανών καταναλωτών. 

 Αυτό αναφέρει έρευνα της American Society of Travel Advisors (ASTA) την οποία δημοσιοποιεί σήμερα η MTC GROUP που αποτελεί μέλος της οργάνωσης των Αμερικανών επαγγελματιών Τουρισμού.

ΝΟΤΗΣ ΜΑΡΤΑΚΗΣ

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται, πρόσφατη μελέτη για το ταξιδιωτικό συναίσθημα δείχνει ότι οι καταναλωτές θέλουν να ταξιδέψουν και πολλοί δεν θα αφήσουν τίποτα να τους σταματήσει.

Ξοδέψτε περισσότερα για ταξίδια. 

Τον Σεπτέμβριο, το 61% των ταξιδιωτών θεώρησε ότι το κόστος των καταναλωτικών αγαθών ήταν πολύ υψηλότερο. Πρόκειται για μια αύξηση 10 τοις εκατό έναντι του 51 τοις εκατό που θεώρησε ότι το κόστος των καταναλωτικών αγαθών ήταν πολύ υψηλότερο τον Μάιο του 2022. Παρά το εύρημα αυτό, το 40 τοις εκατό λέει ότι «τίποτα» δεν θα τους εμποδίσει να κάνουν διακοπές.

Στην πραγματικότητα, το 25 τοις εκατό των Αμερικανών ταξιδιωτών σχεδιάζει να κάνει «ονειρεμένες διακοπές» τους επόμενους έξι μήνες.Παρόλο που σχεδόν εννέα στους δέκα ταξιδιώτες αισθάνονται τον αντίκτυπο του πληθωρισμού στα καταναλωτικά αγαθά, το 40 τοις εκατό των ταξιδιωτών ξοδεύουν περισσότερα για ταξίδια στο υπόλοιπο του έτους και ένα εκπληκτικό 75 τοις εκατό των Αμερικανών σχεδιάζει να ξοδέψει τα ίδια ή περισσότερα για ταξίδια το 2023 .

Προγράμματα διακοπών και απόδοση επένδυσης (ROI)

Η φετινή εορταστική ταξιδιωτική περίοδος διαμορφώνεται για να είναι δυνατή. Το 64 τοις εκατό των ταξιδιωτών θα πάνε έξω από την πόλη για την Ημέρα των Ευχαριστιών, το 66 τοις εκατό έχει ταξιδιωτικά σχέδια τον Δεκέμβριο και το 38 τοις εκατό έχει ήδη κανονίσει ταξίδια για την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς. Όσον αφορά την απόδοση της επένδυσης, το 48 τοις εκατό των καταναλωτών πιστεύουν ότι τα ταξίδια είναι η καλύτερη επένδυση αυτή τη στιγμή, σε σύγκριση με άλλες κατηγορίες δαπανών – σχεδόν διπλάσια από την επενδυτική αξία της αγοράς νέου αυτοκινήτου (21 τοις εκατό).

Τα ταξίδια είναι προτεραιότητα – YOLO

Οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι είναι πιο απασχολημένοι από ποτέ φέτος, επειδή τα ταξίδια παραμένουν κορυφαία προτεραιότητα για τους καταναλωτές, με το 70 τοις εκατό να λέει ότι τα ταξίδια είναι μια ανταμοιβή για αυτό που «είχαν να αντιμετωπίσουν» τα τελευταία δύο χρόνια (ταξίδια εκδίκησης).

Το 65 τοις εκατό των Αμερικανών αναφέρουν επίσης ότι αποδίδουν στο ρητό «YOLO» ή «Ζείτε μόνο μια φορά» όταν πρόκειται για ταξίδια, πιστεύοντας ότι τώρα είναι η ώρα να επιστρέψετε εκεί έξω και να δείτε τον κόσμο.

Σχόλιο από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της American Society of Travel Advisors:

«Αυτή η έρευνα δείχνει ότι οι Αμερικανοί όχι μόνο θέλουν να ταξιδέψουν, αλλά πρέπει να ταξιδέψουν», δήλωσε ο Zane Kerby, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Αμερικανικής Εταιρείας Ταξιδιωτικών Συμβούλων. «Ωστόσο, πιστεύουν επίσης ότι τα ταξίδια τείνουν να είναι εγγενώς ακριβά, πολύπλοκα και στερούνται εξυπηρέτησης πελατών. Η αξία ενός ταξιδιωτικού συμβούλου ASTA δεν ήταν ποτέ πιο ξεκάθαρη.

“Είμαστε στην ευχάριστη θέση να δούμε μια αύξηση 3 τοις εκατό από την ανοιξιάτικη έρευνα μας, δείχνοντας ότι το 48 τοις εκατό των καταναλωτών πιστεύουν ότι ένας ταξιδιωτικός σύμβουλος θα τους έκανε πιο χαλαρούς (σε σύγκριση με 45 τοις εκατό τον Μάιο). με τον προϋπολογισμό τους και προσφέρουν επίσης μεγαλύτερη αξία για το ταξιδιωτικό δολάριο που οι Αμερικανοί δίνουν προτεραιότητα περισσότερο από ποτέ».

ΝOTHΣ ΜΑΡΤΑΚΗΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΜTC GROUP-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΗΣ ΚΕΔΕ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ