Ποσό 20.000 ευρώ θα διαθέσει η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για τη διαφημιστική προβολή της Ρόδου, της Κω και της Καρπάθου μέχρι και το τέλος Οκτωβρίου από την εταιρεία TUI Γερμανίας.
Ειδικότερα η TUI Deutschland GmbH αναλαμβάνει τη διαφημιστική προβολή της περιφερειακής ενότητας Δωδεκανήσου και συγκεκριμένα των νησιών της Ρόδου της Κω και της Καρπάθου μέσω των εξής ενεργειών:
• Ενσωμάτωση της Κω σε ένα εβδομαδιαίο newsletter email της tui.com. Το email με το newsletter θα αποσταλεί σε τουλάχιστον 450,000 αποδέκτες.
• Ενσωμάτωση της Καρπάθου σε ένα εβδομαδιαίο newsletter email της tui.com.
Το email με το newsletter θα αποσταλεί σε τουλάχιστον 450,000 αποδέκτες.
Αναθεώρηση και ενημέρωση του περιεχομένου της σελίδας, του προορισμού «Ρόδος» με ενσωμάτωση σχετικών πληροφοριών για το τουριστικό της προϊόν, που θα περιλαμβάνει το λογότυπο Aegean Islands, ενσωμάτωση video αλλά και συνδέσμου που θα κατευθύνει στη σελίδα κρατήσεων.
Η σελίδα αυτή θα βρίσκεται στη διεύθυνση: https://www.tui.com/pauschalreisen/griechenland/rhodos/
• Καμπάνια μέσω των κοινωνικών μέσων για τη Ρόδο και την Κω που απευθύνεται σε περίπου 515,000 ακολούθους της σελίδας TUI Facebook και στους περίπου 111,000 ακόλουθους της TUI στο Instagram, ως εξής: 1 οργανική ανάρτηση στο Facebook για τη Ρόδο και ένα οργανικό story στο Instagram για την Κω.
Επιπρόσθετα, θα υλοποιηθεί διαφημιστική καμπάνια η οποία θα επιτύχει τουλάχιστον 800,000 εμφανίσεις. Η διαφημιστική καμπάνια θα περιλαμβάνει τη Ρόδο την Κω και την Κάρπαθο.
• Προώθηση της Ρόδου και της Κω μέσω πληροφοριών για τους προορισμούς, φωτογραφιών, video, ειδικών προσφορών και animations σε 270 οθόνες βιτρίνας σε επιλεγμένα ταξιδιωτικά γραφεία της TUI σε κύριες τοποθεσίες της Γερμανίας.
Το περιεχόμενο θα εμφανίζεται μία φορά κάθε ώρα για συνολικά 10 φορές ημερησίως.
“ΡΟΔΙΑΚΗ”