Δεν εξετάσθηκε η λύση που πρότεινε το 2019 και υιοθέτησε το Δημοτικό Συμβούλιο Καρπάθου με την απόφαση του της 18η Δεκεμβρίου 2021.
Δεν συνεξετάσθηκε ούτε και η πολύ καλύτερη λύση που πρότεινε το 2009 η μελετητική ομάδα ΡΟΝΓΚΑΝ για το Γαρόνησο που, χωρίς να καταστρέφει τον κυματοθραύστη επιτρέπει ταυτόχρονη εξυπηρέτηση Ε/Γ Ο/Γ πλοίου γραμμής , κρουαζιερόπλοιου 200 μ. και Φ/Γ και στα εσωτερικά κρηπιδώματα (σς. Παρατίθεται επικαιροποιημένη στο ίδιο υποβάθρο με την πρόταση ΓΙΑΜΙΝ για συγκριτική αξιολόγησή τους και από τους άσχετους περί τα λιμενικά που απλά διαθέτουν τον κοινόν νουν και γνωρίζουν τις καιρικές συνθήκες της Καρπάθου).
Εικόνα 3Επικαιροποιημένη λύση ΡΟΝΓΚΑΝ για το Γαρόνησο ίσου προϋπολογισμού με λύση ΓΙΑΜΙΝ
ΥΓ
Συμπωματικά την ίδια συνεδρίαση της ΕΣΑΛ εγκρίθηκε η ΜΠΕ για την επέκτασης του προβλήτα στο ΚΑΜΑΡΙ ΚΩ που κατασκευάστηκε ύστερα από εισήγηση μου το 1989, κυρίως για την εκφόρτωση επικινδύνων φορτίων αλλά και ως εναλλακτική θέση πρυμνοδέτησης Ε/Γ Ο/Γ.
Χρησιμοποιήθηκε για την εξυπηρέτηση των πλοίων της Γραμμής μετά το σεισμό της Κω. Τώρα επεκτείνεται και αναβαθμίζεται σε προβλήτα πολλαπλής χρησιμότητας με δυνατότητα παραβολής και ενός μικρού κρουαζιερόπλοιου.
Στο Καμάρι, Κω, σχεδιάζουν επέκταση της εναλλακτικής λιμενικής εγκατάστασης.
Στην Κάρπαθο την αρνούνται.