Εκστρατεία συγκέντρωσης τροφίμων-ρούχων-παιχνιδιών για φτωχές οικογένειες

Η Διευθύντρια, ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Καρπάθου ευχαριστούν θερμά όλους τους γονείς και συντοπίτες μας που κινητοποιήθηκαν στο κάλεσμά μας να συγκεντρώσουμε τρόφιμα, ρούχα και παιχνίδια για φτωχές οικογένειες. Έτσι, με πρωτοβουλία του δασκάλου της Δ΄2 τάξης κ.Κωνσταντίνου Κωνσταντάρου οργανώσαμε από τις 20 Νοεμβρίου έως και 18 Δεκεμβρίου εκστρατεία συγκέντρωσης των τροφίμων, ρούχων και παιχνιδιών. Στη συνέχεια οι μαθητές της Δ΄ και Ε΄ τάξης του σχολείου μας τα ταξινόμησαν σε δέματα, με σκοπό να σταλούν με μεταφορική στο Χαμόγελο του Παιδιού και να διανεμηθούν από εκεί, σε παιδιά και οικογένειες που έχουν ανάγκη. Με μεγάλη χαρά συγκεντρώσαμε περίπου 70 δέματα και κούτες.

2ο Δημοτικό Σχολείο Καρπάθου: Εκδήλωση κατά της Φτώχειας 2015-2016

2ο Δημοτικό Σχολείο Καρπάθου: Εκδήλωση κατά της Φτώχειας 2015-2016

2ο Δημοτικό Σχολείο Καρπάθου: Εκδήλωση κατά της Φτώχειας 2015-2016

2ο Δημοτικό Σχολείο Καρπάθου: Εκδήλωση κατά της Φτώχειας 2015-2016

Τη Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015 πραγματοποιήθηκε εκδήλωση για την καταπολέμηση της φτώχειας και την προσφορά στον συνάνθρωπο. Την εκδήλωση άνοιξε με σύντομο χαιρετισμό η Διευθύντρια του Σχολείου κ.Καλλιόπη Ιωαννίδου και συντονιστής της εκδήλωσης ήταν ο δάσκαλος της Δ΄2 τάξης κ.Κωνσταντάρος. Πρώτος ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο εκπρόσωπος της Ιεράς Μητροπόλεως Καρπάθου-Κάσου, Αρχιμανδρίτης Πατέρας Αμβρόσιος, ο οποίος μίλησε για την προσφορά της Εκκλησίας σε αδύναμες οικογένειες και το πλούσιο φιλανθρωπικό έργο της. Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Καρπάθου κ. Ιωάννης Λογοθέτης, ο οποίος εξήρε τη σημασία της αιμοδοσίας και αναφέρθηκε στην προσφορά και στις δράσεις του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Καρπάθου τα τελευταία χρόνια. Στη συνέχεια το λόγο πήρε η εκπρόσωπος από το Χαμόγελο του Παιδιού κ. Παναγούλα Γαλάνη, η οποία ενημέρωσε για τα Κέντρα Στήριξης του Χαμόγελου του Παιδιού, τη γραμμή βοήθειας SOS και τον τρόπο προσέγγισης και βοήθειας στις οικογένειες που ζητούν βοήθεια και έχουν ανάγκη στήριξης. Οι παρευρισκόμενοι  παρακολούθησαν με συγκίνηση τη χορωδία της εκδήλωσης που αποτελούνταν από τους μαθητές της Δ΄2 τάξης, οι οποίοι τραγούδησαν τραγούδια για την προσφορά στο συνάνθρωπο της χορωδίας Σπύρου Λάμπρου.

2ο Δημοτικό Σχολείο Καρπάθου: Εκδήλωση κατά της Φτώχειας 2015-2016

2ο Δημοτικό Σχολείο Καρπάθου: Εκδήλωση κατά της Φτώχειας 2015-2016

Στο τέλος της εκδήλωσης απονεμήθηκαν τα βραβεία Unicef 2015 για τα Δικαιώματα του Παιδιού στους περσινούς μαθητές της Στ΄ τάξης, οι οποίοι με πρωτοβουλία και καθοδήγηση της πρώην διευθύντριας κ.Αναστασίας Βδοκάκη και του δασκάλου τους κ.Θεοχάρη Σπανομανωλή απέσπασαν το δεύτερο βραβείο ανάμεσα σε σχολεία σε όλη την Ελλάδα για το εφημεριδάκι που έφτιαξαν για το διαγωνισμό της Unicef  «Τα Παιδιά Γράφουν και Ζωγραφίζουν τα Δικαιώματά τους». Ξεχωριστές ευχαριστίες θα θέλαμε να εκφράσουμε στο Σύλλογο Γονέων του Σχολείου μας, ο οποίος είναι πάντα συμπαραστάτης και αρωγός σε κάθε δράση του Σχολείου μας και κάλυψε τα έξοδα μετακίνησης και διαμονής της εκπροσώπου του Χαμόγελου του Παιδιού. Επίσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ στη κ.Γεωργουσάκη που αφιλοκερδώς μετέφερε όλα τα δέματα στο Χαμόγελο του Παιδιού και πάντα κάνει δωρεάν μεταφορές για το Σχολείο μας.

2ο Δημοτικό Σχολείο Καρπάθου: Εκδήλωση κατά της Φτώχειας 2015-2016

2ο Δημοτικό Σχολείο Καρπάθου: Εκδήλωση κατά της Φτώχειας 2015-2016

Την επόμενη μέρα, Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015 η εκπρόσωπος του Χαμόγελου του Παιδιού κ. Παναγούλα Γαλάνη πραγματοποίησε εκπαιδευτικά προγράμματα για τα παιδιά των μεγάλων τάξεων του σχολείου μας για την ενδοσχολική βία (Γ΄και Δ΄ τάξεις) και και την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο(Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις).

2ο Δημοτικό Σχολείο Καρπάθου: Εκδήλωση κατά της Φτώχειας 2015-2016

2ο Δημοτικό Σχολείο Καρπάθου: Εκδήλωση κατά της Φτώχειας 2015-2016

Σκοπός των ομιλιών, οι οποίες βασίζονται στο μοντέλο της διαδραστικής επικοινωνίας με απλά και κατανοητά για τα παιδιά λόγια, είναι:

  • Η επισήμανση βασικών ενδείξεων για την κακοποίηση
  • Η ουσιαστική κατανόηση του φαινόμενου
  • Η διαχείριση των συναισθημάτων που προκαλούνται
  • Η ανάπτυξη βασικών συμπεριφορών / ασπίδα απέναντι στους κινδύνους
  • Η ενημέρωση για το πού και πώς μπορούμε να ζητήσουμε βοήθεια